نوشته شده توسط : navak pendar

حمل بار با تریلی بغلدار : تریلی بغلدار در واقع یک تریلی کفی است که دارای دیواره در اطراف می باشد . در خدمات باربری اصفهان ، تریلی بغلدار یکی از پر استفاده ترین خودروهای باربری است.

حمل بار با تریلی کمرشکن : باربری اصفهان با تریلی کمرشکن تخصص فدک بار است و برای انتقال محموله های خاص ، سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد . ما برای باربری اصفهان با کمرشکن در اسرع وقت بهترین خدمات را با مشاوره رایگان به شما ارائه می نماییم .

تریلی کفی برای انتقال بسیاری از محموله ها مورد استفاده قرار میگیرد . برای باربری اصفهان با تریلی کفی ، امکان جابجایی ۲۴ تن بار فراهم است . تریلی چادری نیز معمولا برای انتقال محموله های تجاری تا ۲۴ تن مورد استفاده قرار میگیرند.

هریک از این تریلی ها برای مقاصد خاصی طراحی شده اند که امکان حمل انواع بار در تناز های مختلف را فراهم می کنند و برای باربری اصفهان می توانید بهترین خدمات را با کمترین هزینه از طریق شماره های فدک بار سفارش دهید.

باربری اصفهان برای انتقال محموله های سنگین و بزرگ شما از تریلی کمرشکن استفاده می نماید. این تریلی برای حمل و نقل محموله های فوق سنگین تا ۷۰ تن مناسب است.

 

 حمل بار با خاور از اصفهان

حمل و نقل بار و کالاهایی با تناژ کمتر معمولا توسط انواع خاور و کامیونت انجام می شود . کامیونت و خاور برای حمل و نقل محموله های با وزن حدود ۴ تن مورد استفاده قرار می گیرد و به ۲ صورت مسقف و روباز می باشد که بصورت همه روزه برای باربری اصفهان از همه نقاط کشور اماده بارگیری هستند.

از خاور روباز برای حمل همه نوع بار و کالا استفاده می شود  ولی کامیونت مسقف یا خاور مسقف بیشتر برای حمل و نقل اثاثیه و کالاهای تجاری حساس مورد استفاده قرار می گیرد. فدک بار انواع خاور را در باربری اصفهان برای حمل و نقل محموله های شما در اختیارتان قرار می دهد تا با کمترین هزینه امکان حمل انواع بار را داشته باشید.

باربری اصفهان برای انتقال محموله های مختلف از خاور روباز استفاده می نماید اما برای انتقال اثاثیه و کالاهای حساس باید از خاور مسقف استفاده نمود.

باربری اصفهان انواع خاور را با بیمه نامه کامل در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های خود را با کمترین هزینه منتقل نمایید.

بر اساس تجربه بیش از سی سال فدک بار حوادثی وجود دارد که فرآیند باربری اصفهان و یا هر شهر دیگه ای را تهدید می کند. این موارد از جمله تصادف،آتش سوزی ،شکستگی،شرایط جوی و آب و هوایی می باشد.

همیشه خطرات متعددی در کمین خودروها اعم از شخصی و کامیون و تریلی می باشند  و احتمال بروز حوادث همیشه وجود دارد . از همین جهت می بایست به صورت کامل بار و محموله تحت پوشش بیمه نامه قرار گیرد.

ما برای جلوگیری از بروز خسارات جبران ناپذیر، تا ۱۰۰ میلیون تومان بیمه رایگان در اختیارتان قرار می دهیم. علاوه بر این برای باربری اصفهان در صورتی که ارزش بار شما بیش از ۱۰۰ میلیون است ، افزایش پوشش بیمه نامه به سادگی امکان پذیر است.

در بیمه نامه باربری اصفهان ، محموله ها از خساراتی مانند شکستگی ، آتش سوزی ، سرقت و . . .  بصورت کامل تحت پوشش می باشند.

 

حمل بار از اصفهان به تمام شهرستان ها

برای باربری تهران به اصفهان نیز می توانید از طریق شماره های فدک بار بهترین خدمات را ثبت سفارش کنید.

 

حمل  و نقل فوق سنگین اصفهان

باربری اصفهان که توسط فدک بار به شما عزیزان ارائه می شود ، نه تنها برای محموله های استاندارد و عادی مورد استفاده است، بلکه برای محموله های بزرگ و سنگین و تخصصی نیز مورد استفاده خواهد بود. حمل و نقل محموله حجیم و اصطلاحا ترافیکی ، مهمترین خدماتی است که فدک بار در باربری اصفهان از همه شهر ها به شما ارائه می نماید.

حمل و نقل سنگین و فوق سنگین با تریلی کمرشکن ، بوژی انجام می شود. تمامی تجهیزات لازم جهت بارگیری و تخلیه بار های سنگین را فدک بار در اختیارتان قرار می دهد.

حمل و نقل بارهای سنگین نیز تحت پوشش بیمه انجام می شود.  باربری اصفهان متخصص حمل و نقل بین شهری با کمترین هزینه برای انواع محموله های سنگین میباشد.

جابجایی و حمل و نقل قطعات سنگین و فوق سنگین از تهران و همه شهرستان های کشور

 

جاده هراز: این جاده طول آن در حدود 183 کیلومتر است. بین تهران و آمل قرار گرفته و کوتاه ترین مسیر بین این دو شهر می باشد. این جاده یکی مسیرهای اصلی باربری تهران مازندران است و بسیاری از شرکت ها و کارخانجات از طریق این مسیر اقدام به فرستادن بار و کالاهای خود می کنند. در طول مسیر آن حدود 14 تونل قرار دارند و از طرف دیگر گاهی تعداد خودروها در طول مسیر موجب ترافیک و راه بندان می شود (به خصوص در ایام نوروز و یا سایر تعطیلات رسمی)

جاده فیروزکوه: این جاده، بین تهران و قائمشهر (و از آنجا تا ساری) ادامه دارد و معمولا امنیت بیشتری نسبت به جاده هراز دارد. این جاده دارای طولی در حدود 247 کیلومتر است و یکی از جاده های پر تردد تهران به مازندران است. در کنار جاده هراز، جاده فیروزکوه هم جهت حمل بار به مازندران و جابجایی کالا و یا اسباب و اثاثیه مورد استفاده قرار می گیرد.

- جاده چالوس یا کرج چالوس: از شهرستان کرج شروع شده و به چالوس در مازندران منتهی می شود و یکی از زیباترین جاده های ایران است ولی با این وجود گاهی ترافیک سنگینی در آن اتفاق می افتد. این جاده برای جابجایی مسافر و حمل بار به شهرهایی چالوس، نوشهر و نواحی اطراف آنها مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف دو جاده دیگر، که مستقیما از انتهای بزرگراه بابایی و یا تهرانپارس (جاده دماوند) مسیرشان شروع می شود، این جاده از کرج شروع می شود و برا یرسیدن به ابتدای این مسیر، گاهی مسئله ترافیک بین تهران و کرج را هم باید در نظر گرفت.

 

باربری به شمال

در مجموع بر حسب جاده و مسیر بین تهران و شهرهای مازندران، تردد و حمل بار به شهرهای مازندران را می توان در سه دسته زیر تقسیم بندی کرد:

• جهت حمل بار بین تهران و نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از جاده چالوس

• جهت جابجایی و حمل اسباب و اثاثیه به ساری، قائمشهر، سوادکوه، میان دورود، نکا، گلوگاه و بهشهر، جویبار و سیمرغ بهترین مسیر جاده فیروزکوه است.

• برای حمل بار به آمل، محمود آباد، نور، فریدون کنار کوتاه ترین مسیر، جاده هراز است.

البته در این بین بعضی شهرها هم هستند که چنانچه قصد باربری از تهران به آنجا را دارید (مثلا بابل و بابلسر) می توانید از هر یک از دو مسیر جاده های فیروزکوه و یا هراز اقدام کنید. البته در این میان باز هم توجه داشته باشید که وضعیت جاده چگونه است و از طریق ارتباط با شماره های پاسخگوی وضعیت راه ها، از باز و بسته بودن و یا احیانا یکطرفه شدن موقتی بعضی مسیرها (به خصوص جاده چالوس) مطلع شوند. 

 

در مجموع عواملی که در باربری تهران مازندران مهم هستند و باید پیش از اقدام به آنها توجه کرد، عبارتند از:

• شهر مقصد و فاصله آن تا تهران

• جاده انتخاب شده (هراز، فیروزکوه و یا چالوس)

• وضعیت آب و هوای جاده

• یکطرفه و یا دوطرفه بودن جاده

• ریزش برف و یا باران در طول مسیر (در فصل های سرد سال)

• ترافیک و یا شلوغی احتمالی مسیر

• حجم اسباب و اثاثیه ای که باید  حمل شوند

• ماشین باربری مورد نیاز (وانت، کامیون، خاور و یا تریلی)

 

باربری تهران به مازندران

پایانه باربری تهران ساری در تمامی روزهای هفته بارهای جمع آورده در پایانه بار  را توسط شرکتهای باربری به ساری حمل میکند. در این میان باربری مازندران شوش بیشتر در حوزه حمل لباس و پوشاک فعالیت میکند. برای اطلاع از لیست باربری های استان مازندران، باربری مازندران در تهران و آدرس باربری مازندران در تهران، باربری ها به آمل، لیست باربری های ساری و شماره تلفن باربری ساری، وانت بار شمال و باربری کرج به مازندران تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

در صورتی که علاقمندید از هزینه حمل بار به تمام شهرستان های استان مازندران مطلع شوید در مطلب جداگانه ای به این موضوع پرداخته ایم که هزینه باربری از تهران به شهرستان با نیسان و خاور برای ۲۰۰ شهر کشور در آن درج شده است.  نرخ کرایه وانت بار بین شهری و نرخ کرایه وانت بار مازندران نیز در این مطلب آورده شده است.

 

قیمت باربری به شمال (سایر باربری‌ها)

هزینه خاور مسقف از تهران به ساری برای سایر شرکت های برای سال ۱۴۰۰ به شرح زیر است. توجه: اکثر باربری‌ها پایین مجوز ندارند و صرفاً برای مقایسه قیمت آورده شده است. برای حمل بار خود لطفا از باربری‌های مجاز تهران به شهرستان استفاده کنید. و حتماً بارنامه دولتی دریافت کنید.

 

کرایه نیسان تا شمال

بیشترین فراوانی وانت و نیسان برای شمال مربوط به نوشهر و چالوس و تنکابن و محموداباد و بابلسر می‌شود. و بیشترین اقلام ارسالی با وانت و نیسان برای شمال  شامل اثاثیه ویلا و تجهیز ان می‌شود. و در رده دوم مواد غذایی که از استان‌های دیگر به شمال می‌شود را شامل است. مانند تره بار و انواع سبزی در شش ماه دوم سال.  تمام نیسان های مازندران در نیمه دوم سال برای حمل مرکبات به تهران می‌آیند. این فرصتی است برای وانت و نیسان مازندران که با یک هزینه مناسب به این تقاضا پاسخ داده شود. و شرکت های باربری با اعزام این ناوگان حجم زیادی از بارهای تهران به شمال را حمل می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navak pendar

بعضی از خانواده‌ها برای خرید مبلمان و جهیزیه به تهران می‌‌آیند و از جاهایی مثل یافت آباد یا چهاردانگه اقدام به خرید و ارسال مبل می‌کنند. اگر قصد انتقال مبل خود به شهرستان دارید، باراست به صورت تخصصی در زمینه باربری مبلمان فعالیت می‌کند. اگر قصد ارسال بار مبلمان با قیمت مناسب به شهرستان دارید، کرایه حمل مبل از تهران به شهرستان همان قیمت باربری تهران به شهرستان هست و فرقی نمی‌کند. فقط باید ماشین خود را انتخاب کنید: حمل مبل راحتی ۷ نفره با نیسان و مبل راحتی ۹ نفره و مبل‌های سلطنتی با خاور صورت می‌گیرد.

 

اسباب کشی از تهران به شهرستان

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل دو واژه مشابه برای ارسال بار وسایل منزل به شهرستان هستند. اسباب کشی از تهران به شهرستان توسط وانت، نیسان و خاور انجام می‌گیرد. اسباب کشی از تهران به شهرستان ممکن است ارسال مبل به شهرستان باشد یا وسایل خانه. ولی در هر حالت می‌توانید از خدمات باربری حمل اثاثیه منزل به شهرستان باراست استفاده کنید. برای اسباب کشی و باربری حمل اثاثیه منزل به شهرستان می‌توانید از لیست شرکت‌های معتبر باربری تهران به شهرستان استفاده کنید.  یا با استفاده از پایانه کامیون تهران یا نیسان تهران حمل بار به شهرستان با قیمت ارزان و مناسب را تجربه کنید. وقتی از حمل بار به شهرستان با کامیون صحبت می‌شود منظور از کامیون همان ماشین خاور، هیوندا یا ایسوزو هست. سه خودرویی که بیشتر برای اسباب کشی به شهرستان استفاده می‌شود. در ماشین اسباب کشی شهرستان ۴۰ تا ۵۰ پتو وجود دارد که خیال شما را از خط و خش افتادن وسایل آسوده می‌کند.

 

سوالات متدوال باربری تهران به شهرستان

۱- آیا شما وانت پیکان بین شهری دارید؟ خیر. متاسفانه امکان ارايه وانت پیکان در باربری باراست نیست. چون وانت پیکان‌های موجود مشمول بیمه نیست و در صورت خسارت دیدن به اثاثیه شما قابل پیگیری نیست به همین دلیل امکان ارائه وانت سبک بین شهری مثل وانت پیکان یا پراید نیست ولی وانت آریسان و وانت مزدا برای برخی از شهرها موجود است.

 

2- برای ارسال بار  به شهرستان چه ماشینی بهتر است؟ نیسان بهتر است یا خاور؟ کلاً برای باربری به شهرستان ۴ نوع ماشین‌ نیسان، خاور، کامیون (تک و جفت) و تریلی وجود دارد. بنابر نیاز خود باید از یکی از این ماشین‌ها استفاده کنید. نیسان و خاور مناسب خانوارها و بار خانگی و معمولی است. و کامیون و تریلی مخصوص کسب و کارها و بارهای صنعتی هست. اگر یک شهروند عادی هستید و می‌خواهید وسایل منزل به شهرستان بفرستید بهترین ماشین خاور مسقف هست. که وسایل شما را از گزند باد و باران حفظ می‌کند و با امنیت کامل به مقصد می‌رساند. اگر وسایل شما کم است و بودجه شما محدود است بهترین وسیله نیسان هست که با استفاده از چادر برزنتی بارهای شما حفاظت شده و با قیمت کمتر به شهرستان ارسال می‌کند.

 

3- آیا وسایل من بیمه می‌شود؟ در صورت خسارت دیدن چه کسی مسئول هست؟ بنابر تکلیف دولت تمام بارهای که از استان تهران خارج می‌شود شامل بیمه هست و هیچ شرکت باربری نمی‌تواند بار شما را بدون بیمه به شهرستان ارسال کند. در صورت خسارت دیدن در حین راه به علت تصادف یا چپ کردن ماشین شرکت بیمه موظف هست تمام خسارت را پرداخت کند. توجه کنید که دریافت خسارت جزئیات بیشتری دارد که می‌توانید هنگام سفارش از پشتیبانی سایت سوال کنید.

 

4- وقتی بارم را به شما سپردم از کجا بدانم کجاست و چطور پیگیری کنم؟ قبل از بار زدن وسایل داخل ماشین راننده به شما یک نسخه از بارنامه را تحویل می‌دهد. بارنامه یک سند بسیار معتبر و مستند قانونی هست که تمام اطلاعات بار،‌ شرکت باربری، راننده و مبدا و مقصد در آن ذکر شده است. ترکیب این بارنامه، شماره تلفن راننده در اختیار شما قرار می‌گیرد و شماره‌های پشتیبانی سایت به شما این اجازه را می‌دهد که هر لحظه بتوانید سرنوشت بار خود را پیگیری کند.

 

5- هزینه‌های شما بالاست آیا روش ارزانتری برای ارسال بار به شهرستان وجود دارد؟ اگر وسایل شما کم هست روش‌هایی مثل پست، تیپاکس، باربری اتوبوسی، باربری شوش و قطار باربری وجود دارد که از ارسال دربستی ارزان‌تر است ولی برای حمل و نقل دربستی تنها روش ارزان استفاده از پایانه باربری تهران هست.  همچنین می‌توانید برای وانت بار بین شهری و وانت تهران به کرج از وانت بارهای اینترنتی مثل اسنپ، الوپیک و ماکسیم استفاده کنید که قیمت‌های کمتری پیشنهاد می‌کنند.

 

6- بیمه چیست؟ و چرا برای حمل بار باید از بارنامه استفاده کرد؟

بیمه باربری نوعی از خدمات بیمه ای است که به واسطه آن شرکت بیمه در مقابل خسارت ناشی از صدمه کلی و جزئی به بار و کالایی که برای آن بیمه نامه بر اساس ارزش کالا و یا ارزش اعلام شده از سوی بیمه گذار صادر شده باشد و این خسارت در جریان حمل صورت گرفته باشد، خسارت وارده را جبران می نماید. بیمه بروی بارنامه صادر می‌شود. در طرف دیگر بارنامه سند حمل کالا در مدت زمانی هست که کالا از مبدا به مقصد می رسد و در ابتدای حمل صادر می شود و در تحویل بار به مقصد از اعتبار ساقط می شود. در بارنامه مواردی مانند زمان حمل، خصوصیات کالا، ابعاد و وزن کالا و مبدا و مقصد حمل و فرستنده و گیرنده نوشته می شود. از موارد دیگر هزینه حمل کالا و شرکت و خودرویی که بار را حمل می کند و همچنین مشخصات راننده در آن ذکر می شود که در صورتی که بارنامه دولتی باشد در سامانه سازمان راهداری ثبت می شود و در صورتی که داخلی باشد توسط شرکت حمل و نقل صادر می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navak pendar

کاغذ کپی مکس زرشکی یا آبی؟کدام بهتر است؟

کاغذ کپی مکس زرشکی یا آبی از نظر رنگ بسته بندی و کیفیت کاغذ نهایی تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. و تنها گرماژ می تواند آن ها را از هم متمایز کند. معمولاً این کاغذ با ضخامت 75 گرم و 80 گرم در بازار وجود دارد. و به طور کلی به دلیل سازگاری بالایی که با انواع دستگاه کپی، پرینتر و فکس دارد مورد توجه عموم مصرف کنندگان قرار گرفته است. و به دلیل استقبال بالا و قیمت مناسب عموماً در مراکزی مانند فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، فروشگاه های لوازم التحریر و نوشت افزار به وفور یافت می شود. و شما می توانید با قیمتی پایین تر نسبت به برندهای مشابه موجود در بازار آن را تهیه کنید. و در مقاصدی مانند چاپ کتاب، مجله، جزوه و سررسید از آن استفاده نمایید.

شرکت اصلی و تولید کننده برند کاغذ کپی مکس (COPIMAX) یک شرکت اندونزی می باشد. متاسفانه تولید کننده های دیگری با رول های دیگری بخصوص در کشور ما ایران با نام کپی مکس کاغذی را به فروش می رسانند ولی مشاهده می کنید که از کیفیت و مرغوبیت مطلوبی برخوردار نیست.

 

کاغذ کپی مکس (COPIMAX) یکی از پر مصرف و پر تیراژ ترین کاغذهای جهان می باشد که به دلیل مرغوبیت و کیفیت بسیار عالی آن باعث جذابیت و فروش بسیار فوق العاده آن در سراسر جهان شده است.

 

در ایران این کاغذها هم به شکل اصلی و هم در قالب فرعی به فروش و با قیمت های متفاوت در بازار عرضه می شود. علت تفاوت قیمت ها در بازار تنوع و جنس کاغذ و همچنین شیوه برش آن می باشد.

برخی از جنس های کپی مکس فرعی موجود در بازار از مرغوبیت خوبی برخوردار نمی باشد و به رنگ سفیدی مطلق نمی باشد و این زردی کاغذها به دلیل وجود فیبرهای بسیار پایین در این رول های کاغذها می باشد.

 

ایراد دیگر این نوع کاغذهای غیر اصلی این است که به دلیل برش بسیار نامنظم و هم تراز نبودن اینها باعث می شود در هنگام چاپ در دستگاه پرینت گیر کند و آسیب های جدی به پرینتر شما وارد کند و عمر دستگاه های شما را کم می کند. ایراد دیگر این کاغذها این است که در هنگام چاپ های سری و زیاد کاغذها بهم می چسبند و در هنگام چاپ چندتا کاغذ از دستگاه خارج می شود که باعث اخلال در پرینتر شما می شود.

 

برخی از رول های کپی مکس از کشورهای چین – برزیل – پرتغال و اندونزی وارد ایران شده و در تهران و اصفهان برش و بسته می شوند که البته برخی از این محصولات نیز از مطلوبیت خوبی برخوردار هستند و خوب بودن این کاغذها به کشور وارد کننده این رول ها بستگی دارد. اگر از کشور اندونزی این رول ها وارد بشوند معمولا از مطلوبیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

ویژگی ها و مزیت های کاغذ کپی مکس

این کاغذ ها در گرم های ۷۵ تا ۸۰ گرمی وارد بازار و سپس برش داده می شوند و هریک در بسته بندی های جدا قرار می گیرند.

 

برخلاف محصولات فرعی کپی مکس (COPIMAX) که به آنها اشاره شد ، این محصول به دلیل مرغوبیت بسیار خوبی که دارند در ایران بسیار محبوب و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و جز کاغذهای پرمصرف در ایران محصوب می شوند.

کاغذ A4‌ دبل آ Doubla A

کاغذ A4‌ دبل آ Doubla A یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین کاغذهای تحریر در سراسر جهان به خصوص در خاورمیانه و آسیای شرقی است. قیمت بالای این کاغذ آ۴ به علت کیفیت درجه یک آن در فروش کاغذ دبل آ در ایران وقفه ای ایجاد نکرده است؛ زیرا بیشتر دستگاه های پرینتر موجود در شرکت ها و موسسات نیازمند کاغذ آ۴ با کیفیت هستند. اما تا به امروز در مورد پیشینه کارخانه ی کاغذ آ۴ دبل آ مقاله ای ترجمه و تهیه نشده است. در این مقاله از اولین قدم های تولید کاغذ تحریر در کارخانه دبل آ تا تبدیل شدن این کارخانه به یکی از موفق ترین شرکت ها در صنعت کاغذ و مقوا توضیح خواهیم داد.

شرکت  معروف دبل آ در سال ۱۹۸۹، با نام کارخانه ی کاغذ “های تک” (Hi-Tech ) به عنوان قوی ترین و برجسته ترین آسیاب خمیر کاغذ و کارخانه تولید کاغذ در تایلند تاسیس شد که هرساله می توانست  ۴۱۰۰۰ تن کاغذ تولید کند.

شروع قدرتمند این کارخانه ضمینه را برای رشد این شرکت ایجاد کرد . در سال ۱۹۹۳ کارخانه ی های تک با کارخانه کاغذ “اوجی”، بزرگترین کارخانه ی تولید خمیر کاغذ در ژاپن قرارداد همکاری و تخصیص نیرو امضا کرد که باعث افزایش کیفیت انواع کاغذ و رشد خرید کاغذ به خصوص کاغذ A4 گردید و بعد از این تغییرات، شرکت به سهامی عام تبدیل شد و نام آن به “ادونس آگرو” تغییر یافت.

در سال ۱۹۹۵ ماشین آلات تولید کاغذ دراولین فاز کاغذ کارخانه نصب شد و بعد از گذشت چند ماه در همان سال بهره برداری از سیستم نوین تصفیه آب کارخانه کامل شد.

در نوامبر سال ۱۹۹۵ فعالیت های گوناگونی برای پیشبرد و ارتقاء کارخانه صورت گرفت برای مثال شرکت شروع به تولید کاغذ سفید با گرم و کیفیت مناسب پرینتر در آسیاب کاغذ خود کرد و ماشین آلات تولید کاغذعکس رنگی در فاز دوم کارخانه کاغذ نصب شد و همچنین در همان روزها زیر ساخت نیروی برق کارخانه تکمیل شد و با ظرفیت تولید برق ۷۴ مگاواتی شروع به عملیات نمود.

در سال ۱۹۹۶ اولین کوره ی خمیر کاغذ شروع نصب شد و در ماه جولای سال ۱۹۹۶ در مرکز همایش های ملی “ملکه سیرکیت” شکوهمندانه بازگشایی شد. برنامه تجهیز و پیشرفت این کارخانه همچنان ادامه یافت به طوری که در همان سال اقدامات تولید کاغذ های لفاف دار، با ظرفیت ۲۲۰۰۰۰ تن در سال در دومین فاز کارخانه کاغذ آغاز گشت و در انتهای سال “ادونس آگرو” نشان استاندارد دپارتمان صنعتی تایلند را به علت محافظت  مطلوب از منابع طبیعی

کاغذ A4‌ دبل آ Doubla A در حال حاضر با کیفیت ترین کاغذ A4 موجود در ایران است و به دلیل گرم و کیفیت مناسب با پرینتر های موجود در سطح ادارات و شرکت ها تقاضا برای واردات آن بسیار بالا میباشد البته در اواخر سال ۱۳۹۶ و اوایل سال ۱۳۹۷ قیمت کلیه کاغذ افزایش قابل توجهی داشته اند  که کاغذ باکیفیت دبل آ نیز نسبت به سال گذشته با توجه به نوسانات ارز و توقف واردات تا مرز سه برابر افزایش قیمت داده است

شرکت دبل آ جدیدا در ایران نمایندگی زده و روی کارتن خود ساخت تایلند و بسته بندی در پیشوا درج می کند که مورد اعتماد ترین کاغذ موجود از این برند می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navak pendar

تاریخچه یونی بال :

برند یونی بال یکی از برندهای معروف تولید لوازم التحریر و نوشت افزار می باشد.

ما سال هاست که از قلم های این شرکت بزرگ استفاده کرده و لذت کافی را در نوشتن با قلم های یونی بال تجربه کرده ایم.

این برند زیر مجموعه شرکت میتسوبیشی پنسل در ژاپن می باشد.

این شرکت در سال ۱۸۸۷ توسط نیروکو ماساکی تاسیس شد.

در سال ۱۹۶۶ کارکنان این شرکت برای تولید خودکار های جدید تلاش های بسیاری را انجام دادند.

سرانجام در سال ۱۹۷۹ اولین روان نویس فلزی دنیا را اختراع کردند.

اختراع اولین روان نویس یونی بال با جوهر بر پایه آب بود.

امروزه یونی بال محصولات بسیار متنوعی را عرضه می کند و به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا محصولات خود را صادر میکند.

محصولات عرضه شده توسط شرکت یونی بال عبارتند از :

انواع خودکار ، انواع روان نویس ، غلط گیر و ...

 

روان نویس چشمی eye یونی بال :

این مدل از روان نویس که به روان نویس یونی بال چشمی معروف است بیش از ۲۰ سال است که جزو محبوبترین قلم های جهان محسوب می شود.

این قلم یونی بال جوهر سوپر با خاصیت ضدآب ، مقاوم در برابر حرارت و مقاوم در برابر محو شدگی دارد.

نوک این روان نویس فلزی ضد زنگ می باشد.

در این روان نویس از سیستم uni flow استفاده شده است که جریان پیوسته ای از جوهر را فراهم می کند.

شما می توانید لذت نوشتن با این نوع قلم را تا آخرین قطره جوهر تجربه کنید.

 

روان نویس سیگنو signo فشاری یونی بال  :

در این نوع قلم ها جوهر های ژله ای با کیفیتی به کار رفته است.

همچنین این قلم‌ها فشاری هستند و برای حمل در جیب و کیف مناسب می باشند.

جوهر به کار رفته در این قلم‌ها سوپر با خاصیت ضد آب ، مقاوم در برابر حرارت و مقاوم در برابر محو شدگی می باشد.

 

روان نویس جت استریم یونی بال :

این روان نویس در دو مدل تولید می شود ، هم نمونه دردار و هم نمونه فشاری دارد.

این مدل قلم رنگ بندی زیبا و زنده ای دارد.

چون نوشتن با این قلم بسیار لذت بخش و راحت می باشد برای امضاء سریع مدیران و همچنین نوشتن توسط چپ دست ها مناسب است.

شرکت قلم خودکار صفا یا همان خودکار کیان پس از حدود ۵۰ سال همکاری با بیک فرانسه و مونتاژ خودکارهای بیک در سال ۱۳۸۹ باتوجه به شرایط تحریمی و زیاده خواهی های شرکت فرانسوی و در نتیجه پایان همکاری این شرکت با بیک فرانسه اقدام به ساخت خودکار ایرانی با برند کیان نموده است.

شرکت کیان ماهانه ۸ میلیون خودکار تولید و به ۵ کشور همسایه صادر می کند.

شرکت صنعتی صفا در حال حاضر با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات و پرسنل کارآزموده و آزمایشگاه کنترل کیفی با اخذ گواهینامه کیفیت سیستم مدیریت ISO آمادگی تولید بیش از 120 میلیون عدد خودکار با کیفیت عالی را دارد.

این شرکت در حال حاضر به عنوان اولین و تنهاترین تولید کننده خودکار با برند ایرانی است. با عرضه خودکار کیان به رقیبی جدی برای محصولات وارداتی با برندهای معروف تبدیل شده است.

تولید کننده خودکار کیان در گفتگو با شبکه ایران گفت: از سال ۱۳۹۲ تولید محصولات ایرانی را شروع کردیم. و در حال حاضر ۱۰ میلیون خودکار و یک ونیم میلیون ماژیک تولید داریم.

تولید خودکار کیان از بهترین نمونه های داخل بازار الگوبرداری کرده ایم و تولید محصول با کیفیت را در دستور کار قرار داریم. و با توجه به استقبال کشورهای دیگر از این خودکار به کشورهایی مثل ترکمنستان ، آذربایجان ، ارمنستان ، عراق ، قطر ، افغانستان و تاجیکستان صادرات داشته ایم.

خودکار کریستالی کیانخودکارهای کریستالی کیان در چهار رنگ آبی، مشکی، قرمز و سبز و با دو قطر نوشتاری ۱ و ۰٫۷ میلی‌متر تولید و عرضه می‌شوند. این خودکارها با جوهر نیمه‌ژل پر شده‌اند که بسیار نرم و روان می‌نویسد. به‌عبارتی کیان خودکار دست‌خط خراب‌کنی نیست! مهم‌ترین مزیت این خودکارها، طبق ادعای خود برند، تمیزی نوشتار بدون پس‌دادن جوهرست. طراحی خوش‌دست و ارگونومیک را هم به سایر نقاط‌قوت خودکارهای کریستالی کیان اضافه کنید.

خودکار کریستالی الوان کیانخودکار‌های کریستالی الوان کیان در ۶ رنگ متنوع مخصوص سلیقه‌های فانتزی تولید و عرضه می‌شوند. این برند خوش‌ذوق ایرانی حتی رنگی‌پسندها را هم فراموش نکرده است!

خودکارهای کیان به‌صورت تکی و همچنین بسته‌بندی (از بسته‌های ۲ عددی گرفته تا ۵۰ عددی) عرضه می‌شوند. اگر چند محصل دارید یا جهت تجهیز لوازم اداری شرکت خرید می‌کنید، ما به شما بسته‌های ۵۰ عددی خودکارهای کیان را پیشنهاد می‌کنیم که مقرون‌به‌صرفه‌ترند. در حال حاضر پایین‌ترین قیمت بسته ۵۰ عددی خودکار کیان در دیجی‌کالا حدود ۵۹ هزار تومان است. یعنی هر عدد چیزی حدود ۱۲۰۰ تومان. اما قیمت هر عدد در بسته‌های کم‌تعدادتر معمولا گران‌تر می‌آید.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navak pendar

جوهر با کیفیت و بادوام بکار رفته در روان نویس ضد آب یونی‌بال (WATERPROOF) مدل چشم از مقاومت ویژه‌ای در برابر آب و مایعات برخوردار است و پس از خشک شدن حتی در صورت ریخته شدن آب و مایعات بر روی نوشته از بین نرفته و خراب نمی‌شود. همچنین این نوع جوهر در برابر نور مقاوم بوده و اگر برای مدت طولانی در معرض نور متداوم قرار بگیرد نیز محو نمی‌شود.

این دو ویژگی در کنار ضدجعل‌بودن، روان‌نویس آی را به یک نوشت‌افزار مناسب برای مدیران، حسابداران و وکلایی تبدیل کرده که امضاهایشان سرنوشت‌ساز و مهم است. جوهر منحصربه‌فرد روان‌نویس آی به کمک سیستم Uni Flow به روان‌ترین شکل ممکن از مخزن به نوک و از آنجا به کاغذ منتقل می‌شود. از طرفی این سیستم به شما امکان می‌دهد که تا آخرین قطره‌ی جوهر از روان‌نویستان استفاده کنید.

مخزن جوهر این محصول یونی بال داخل بدنه‌ای پلاستیکی و سبک قرار گرفته است. درپوشی که از نوک در برابر خشک‌شدن محافظت می‌کند، دارای گیره‌ای است که می‌تواند روان‌نویس را به جیب کاربر وصل کند. به‌این‌ترتیب کاربر قادر است همیشه و همه‌جا روان‌نویس محبوب خود را همراه داشته باشد.

 

روان نویس یونی بال مدل Eye کد UB-150

روان نویس یونی بال مدل Eye کد UB-150 به دست‌خط شما جلوه‌ای زیبا‌تر خواهد داد و نگرانی‌تان را بابت پخش جوهر و کثیف‌کاری برطرف خواهد کرد. این نوشت‌افزار خوش‌دست و روان همه‌ی ویژگی‌های موردنیازتان را برای استفاده‌ی روزمره‌ دارد. روان‌نویس Eye Micro جلوه‌ای اسپرت و درعین‌حال رسمی دارد؛ بنابراین چه یک مدیر باشید و چه یک دانش‌آموز، نظرتان را به ‌خود جلب می‌کند. این روان‌نویس به سیستم جریان جوهر «یونی» مجهز است که منجر می‌شود بتوانید در نگارش مداوم با ضخامت یکنواخت بنویسید و هنگامی‌که جوهر نوشت‌افزارتان تمام شد، مطمئن باشید که تا آخرین قطره‌ی آن استفاده شده است. از دیگر قابلیت‌های این روان‌نویس می‌توان به قابلیت ذخیره‌ی جریان جوهر اضافی در مخزن، داشتن جوهری با رنگ‌دانه‌های شاد و ضدآب و خشک‌شدن سریع اشاره کرد. خشک‌شدن سریع جوهر این روان‌نویس از مزیت‌های بزرگ آن به‌شمار می‌رود؛ چراکه می‌توانید مطمئن باشید بعد از گذشت مدت‌زمان کوتاهی از نوشتن خود، اگر نوشته‌هایتان را لمس کنید، جوهر آن پخش نمی‌شود. نوع نوک این روان‌نویس ساچمه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ برای حرکت روان روی کاغذ و با قطر 0.5 میلی‌متر است. با این قطر می‌توان خطوطی با ضخامت متوسط رسم کرد.

گیره‌ی فلزی تعبیه‌شده روی درپوش روان‌نویس Eye Micro به شما کمک می‌کند که به‌راحتی آن را به جیب لباس یا جیب‌های داخلی کیفتان وصل کنید و از جای آن مطمئن باشید. در مجموع اگر برای طراحی و نگارش‌های روزمره‌تان دنبال روان‌نویسی باکیفیت و روان هستید، به ‌نظر

می‌رسد روان‌نویس یونی بال مدل Eye Micro بتواند انتظارتان را برآورده کند. درباره برند یونی بال یونی بال از جمله مارک های معروف شرکت “Mitsubishi Pencil Company”  است که در ژاپن همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت محصولات خود را در بیش از 100 کشور از طریق شرکت های تابعه عرضه می کند. یونی بال در سال 1887 توسط “Niroku Masaki” شناخته شد و شروع به ساخت مدادهای چوبی مدرن کرد پس از جنگ جهانی دوم بود که شرکت  نام”Mitsubishi Pencil Company” را به خود گرفت. در سال 1966، یونی بال شروع به تولید  قلم های مدرن کرد و در سال 1979 اولین روان نویس با نوک فلزی را طراحی کرد؛ همچنین موفق به ساخت خودکارهایی با جوهری بر پایه آب شد. در سال 2008 نسل جدیدی از اتودها را به بازار جهانی نوشت افزار عرضه کرد به طوری که در هر بار برداشتن اتود از روی کاغذ، نوک آن به صورت خودکار می چرخد تا شما همیشه نوک اتود تیزی داشته باشید. یونی بال در حال حاضر دارای انواعی از مدل ها از جمله: Jetstream،  Vision Elite، Eye، Air، Power Tank است.

از انواع محصولاتی که از برند یونیبال می شود نام برد : مداد، خودکار، خودنویس، روان نویس، انواع ماژیک، هایلاتر و…

روان نویس های یونی بال دارای سیستمی استاندارد هستند به طوری که قلم ها دارای یک مخزن داخلی هستند که می تواند تغییرات فشار را برای جلوگیری از نشت جوهر در هنگام پرواز تحمل کند. همچنین از افتخارات یونی بال طراحی اولین قلم دنیا با استفاده از جوهری بر پایه آب است. شرکت “”Mitsubishi Pencil اولین قلم ژل با نوکی انعطاف پذیر را در بازار جهانی نوشت افزار طراحی کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navak pendar

چرا خرید کاغذ a4 کپی مکس کارتن ۵ بسته ای به صرفه و اقتصادی است؟

اگر شما در ارگان و سازمان خاصی مشغول به کار هستید و یا مصرف کاغذ a4 شما بالا است, به جای اینکه بخواهید کاغذ a4 کپی مکس را به صورت بسته ای خریداری کنید و هزینه ی بیشتری پرداخت کنید, تنها کافیست کارتن ۵ بسته ای کاغذ a4 کپی مکس ۸۰ گرمی را با هزینه کم تری خریداری کنید.

کاغذ های a4 کپی مکس رنگ سفیدی را دارد و هنگام پرینت گرفتن رنگ واقعی را به شما تحویل می دهد. کاغذ های تقلبی موجود در بازار پس از پرینت گرفتن رنگ سفید خود را از دست می دهند و به سمت رنگ زرد میروند در نتیجه این تغییر رنگ , کیفیت پرینت شما را کاهش می دهد.

داخل هر بسته کاغذ a4 کپی مکس ۵۰۰ تا کاغذ وجود دارد و کارتن ۵ بسته ای هم موجود است.

ویژگی های کاغذ a4 کپی مکس

تمامی کاغذ های a4 کپی مکس ۸۰ گرمی هستند که بسیار کاغذ مناسبی برای پرینت گرفتن به شمار می آید و هیچ گونه آسیبی به پرینتر شما نمی رسانند.

بسته بندی کاغذ کپی مکس ضد آب و ضد گرد و غبار است و اگر بسته ی کاغذ را در محیط بیرون قرار دهید هیچ گونه آسیبی به کاغذ نمی رساند.

کـاغذ تحریر

کاغذ، محصولی است که از الیاف گیاهی شکل می گیرد و مرغوبیت آن به شدت به مواد اولیه و چگونگی عمل آوری آن بستگی دارد.

از نظر کیفیت، بهترین کاغذها، از الیاف کتان و پنبه بدست می آیند ،کاغذ ساخته شده از چوب کاج در جایگاه دوم وکاغذ نیشکر پس از آن قرار می گیرد. کاغذهای مرغوب تر دارای مواد سلولزی بیشتری هستند و سفیدترند.کاغذ های نا مرغوب مواد چربی بیشتری دارند و زردترند.

 

کاغذ کپی مکس (Copimax)

کاغذ کپی مکس ؛در پرینترهای لیزری و جوهرافشان هم عملکرد خوبی دارد جزو معتبرترین برندهای کاغذ تحریر است.

کاغذ از مهم‌ترین محصولات پرکاربرد در ادارات، کارخانجات،موسسات،سازمان ها ،شرکت ها مدارس و حتی منازل است.

داشتن یک کاغذ مناسب برای کپی، پرینت، فکس و … جزو مواردی است که موردتوجه اکثریت قرار دارد. کیفیت بالا و در کنار آن قیمت مناسب کاغذ (Copimax) باعث شده که محصولات این برند جزو پرفروش‌ها باشد. کاغذ «کپی مکس» (Copimax) با گرماژ ۸۰ و در سایزهای A4, A5  به بازار عرضه می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navak pendar

یک اتوبار مدرن، مانند اتوبار غرب شرکت شریف بار، از ماشین های سرپوشیده و پرسنل کاربلد و آشنا به وظایف خود، برای خدمات رسانی استفاده می کنند. اگر قصد جا به جایی دارید ولی تنها هستید و نمی توانید روی کمک کسی حساب کنید ما به شما استفاده از شرکت های باربری را پیشنهاد می کنیم.

 

خدمات رسانی اتوبار غرب تهران

برای تمام کسانی که قصد دارند، کالای خود را جا به جا کنند، میزان خدمات رسانی اتوبار مهم است و به آن توجه خاصی دارند. یکی از این خدمات که همه از اتوبارها انتظار دارند، سریع رسیدن کالایشان به مقصد می باشد. به خصوص وقتی زمان برای فرد اهمیت دارد و می خواهد در کوتاه ترین زمان ممکن، اجناسش جا به جا شود. می توانید با روش های مختلف به این خواسته خود برسید مثلا به اتوبار غرب تهران در شریف بار مراجعه نمایید و از نزدیک با نحوه کارشان آشنا گردید. اینگونه از حرفه ایی بودن عملکرد آن ها، مطمئن شده و با خیالی راحت کالای خود را به آنها می سپارید.

استفاده از اتوبارهای محدوده باربری سرعت حمل و نقل را بیشتر می کند. در سامانه حمل و نقل شریف بار، جا به جایی به تمامی نقاط تهران انجام می شود. اگر ساکن  هر یک از مناطق شرقی هستید، می توانید تنها با یک تماس یا مراجعه اینترنتی از خدمات اتوبار در شرق استفاده نمایید.

درباره باربری و سوابق آن تحقیق کنید

باید تا حدودی با اطلاعات زمینه ایی در مورد گذشته و حال اتوباری که انتخاب می کنیم، آگاه باشیم. به طور مثال باربری شرق تهران شریف بار بخشی از خدمات شرکت اتوبار شرق است. این منطقه از دهه ها پیش رشد و توسعه یافته و امروزه بسیاری از شرکت های اتوبار در شرق تهران را در این زمینه فراهم کرده اند. تمام نیروهای کار از کارگران حمل و نقل گرفته تا مشاوران تلفنی و آنلاین از متخصصین انتخاب شده اند تا بهترین خدمات را به مشتریان رائه دهند. قطعا یکی از دلایلی که باعث شده اتوبار شرق تهران تا این حد معتبر باشد همین متخصصین مجموعه می باشد.

از تاثیری که وسائل نقلیه بر روی سلامت کالاها در حین جا به جایی می گذارند غافل نشوید

استفاده از ماشین های حمل و نقلی که از نظر فنی مشکلی ندارند و مرتب معاینه می شوند و همچنین دارای رانندگانی، بسیار کارآزموده و به اصلاح عامیانه با دست فرمانی عالی هستند، افراد را در جا به جایی سالم کالاهایشان مطمئن می کند. اطمینان از اینکه آنچه به اتوبار شرق تهران  شریف بار سپرده اند، به سلامت به مقصد خواهد رسید.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()