نوشته شده توسط : navak pendar

پروفیل آلومینیوم قیمت

در شرکت آلومینیوم آلوم فرم ، آلومینیوم پروفیل قیمتی پایین تر از هر جای دیگری دارد. مجتمع صنعتی آلومینیوم آلوم فرم شرکت مرجعی برای تولید انواع مقاطع پروفیل آلومینیوم در تهران شناخته می شود. به خاطر همین همواره پایین ترین قیمت ها را برای مشتریان خویش در نظر می گیرد.

شما می توانید با مراجعه به سایت مجتمع آلومینیوم آلوم فرم یا تماس با کارشناسان ما از بروزترین لیست قیمت پروفیل آلومینیوم بهره مند شوید. این شرکت با در اختیار داشتن کارشناسان خبره و مهندسین تحصیل کرده، همواره برترین خدمات آلومینیومی را برای علاقه مندان انجام داده است.

تهیه پروفیل آلومینیوم در قیمت های مناسب و ارزان سبب می شود تا خریداران با صرفه جویی عظیمی در هزینه ها همراه شوند و با خیالی آسوده به ثبت سفارش بپردازند.

 

قیمت پروفیل آلومینیوم اختصاصی

برای برآورد قیمت پروفیل آلومینیوم اختصاصی باید به عوامل متعددی توجه داشت. به عنوان مثال مواردی نظیر نوع ساختار ترکیب آلیاژ، چگونگی طراحی پروفیل آلومینیوم، تولید مستمر آن و غیره از مهمترین دلایلی هستند که در قیمت گذاری پروفیل های آلومینیومی اختصاصی تاثیر میگذارند.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت پروفیل آلومینیوم اختصاصی با مشاورین ما در مجتمع آلومینیومی آلوم فرم تماس بگیرید.

پروفیل های اختصاصی مجتمع صنعتی آلوم فرم از مزایای بسیاری نسبت به پروفیل های از پیش ساخته و اصطلاحاً آماده برخوردارند. در حقیقت پروفیل های از پیش ساخته قابل دسترس ترند و در سطح بازار موجود میباشند، اما به هیچ عنوان کیفیت و ماندگاری مد نظر پروفیل های اختصاصی را دارا نیستند. پروفیل های اختصاصی متناسب با نوع آب و هوای مربوطه، وزن مورد نیاز و طراحی ظاهری مناسب شرایط کاری تولید می شوند. به همین دلیل از استحکام بیشتر و ماندگاری طولانی تری برخوردارند.

 

کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم

کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم آلوم فرم یکی از بزرگترین و مرجع ترین کارخانه های آلومینیومی کشور به شمار میرود. این شرکت که فعالیت خودش را از تاریخ 1360 شروع کرده است، در طی 40 سال تلاش مستمر همواره به تولید باکیفیت ترین محصولات آلومینیومی مشغول بوده است. شرکت آلوم فرم آلومینیوم به دلیل تهیه مرغوب ترین نوع فلزات و استفاده از دستگاه های مکانیزه مدرن همواره از بالاترین استاندارد پروفیل آلومینیوم برخوردار است.

مجتمع صنعتی آلوم فرم با در اختیار داشتن کادری مجرب و خبره قادر به انجام خدمات متفاوتی برای محصولات آلومینیومی میباشد. همان طور که میدانید پروفیل صنعتی آلومینیوم میتواند در اشکال گوناگونی مورد استفاده قرار بگیرد و با انجام خدماتی نظیر آنادایزینگ، رنگ پودی، پولیشینگ و غیره کارایی خود را بهبود ببخشد. مجتمع صنعتی آلومینیوم آلوم فرم با پوشش دهی انواع خدمات آلومینیومی توانسته است به خوبی به نیازات متقاضیانش پاسخ دهد و آن ها را از دیگر مراکز خدمات آلومینیومی بی نیاز سازد.

 

کاربرد پروفیل های آلومینیومی

همان طور که در بخش بالاتر اشاره کردیم پروفیل های الومینیومی در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرند. صنعت هایی که وابسته به این پروفیل ها هستند را باید در 3 گروه زیر تقسیم بندی کرد:

ساخت و ساز

صنایع صنعتی

ساختمان و معماری

حالا نگاه مختصری به هر یک از آن‌ها می‌اندازیم:

 

پروفیل های آلومینیوم ساخت و ساز

هرچند که پروفیل آلومینیوم دارای وزن خالص پایینی هستند، اما می‌توانند انعطاف پذیری بالایی را از طریق خمیدگی و پیچش در اختیار ما قرار دهند. این نوع از فلز‌ها از ساختار مناسبی برای پلتفرم‌ها و دکل‌های برق فشار‌قوی و صنایع بسته‌بندی‌ برخوردارند.

 

پروفیل های آلومینیوم صنعتی

این نوع پروفیل ها در اشکال مختلفی در صنعت استفاده می‌شود میزان کیفیت سطحی آن‌ها چندان مورد اهمیت نیست. اما خصوصیاتی همانند رسانایی، قابلیت هدایت و سختی این نوع از پروفیل‌های آلومینیومی را مناسب صنایع کابینت‌سازی، مبلمان، یخچال‌فریزر، ماشین‌های لباس‌شویی، وسایل تهویه و خنک کننده و کانال‌های کابلی می‌کند.

 

پروفیل آلومینیوم در صنایع درب و پنجره

آن‌چه که در این نوع از پروفیل ها بیش‌تر از همه اهمیت دارد، استحکام بالا ، نمای زیبا و متنوع سطح پروفیل ها می باشد. پروفیل های آلومینیومی نسل جدید بهترین متریال برای ساخت درب و پنجره آلومینیوم در ساختمان های مدرن اداری، تجاری و مسکونی میباشند. این نوع از پروفیل‌ها در رنگ های شامپاینی ، طلایی، نقره ایی همراه با افکت های متنوع در میان عامه مردم بسیار محبوب هستند اگر بخواهیم تمام ویژگی‌هایی که تولید پروفیل آلومینیوم برای ما به همراه دارد را یک‌جا ببینیم:

انعطاف‌پذیری

قابلیت شکل‌پذیری در طرح‌ها و اشکال گوناگون

قابلیت نصب آسان

سبک ورزن

استحکام بالا

ماندگاری و پایداری و دوام

زیبایی سطحی از طریق روشنی و سفید رنگی

عایق بودن در برابر گرما و حرارت

قابلیت هدایت و رسانایی خوب

کمک به بهینه‌سازی انرژی

اشتعال زا نبودن

ضد زنگ‌زدگی

غیر سمی بودن و قابل بازیافت

پروفیل آلومینیوم در صنایع درب و پنجره

 



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1402 | نظرات ()