نوشته شده توسط : navak pendar

نکات مهم در مورد فریت بار به آلمان :

یک هفته تا ده روز قبل از انجام فریت بار به آلمان ، جهت فریت بار با ما تماس بگیرید.

با در نظر گرفتن ایام تعطیل گمرک فرودگاه امام خمینی، حداقل دو روز قبل از سفر باید اقدام به انجام فریت بار نمایید.

گمرک امام خمینی ( ره ) در روزهای پنج شنبه ، جمعه و سایر تعطیلات رسمی کشور، تعطیل می باشد.

جهت انجام فریت بار مسافری ، از شرکت های دارای مجوز فریت بار و دارای دفتر در فرودگاه امام خمینی (ره) کمک بگیرید.

 

راهنمای تحویل بار فریت در آلمان:

1. هزینه انبار داری تا48 ساعت رایگان و بعد از آن با توجه به وزن ، حجم و نوع بار محاسبه می گردد.

2. ارائه پکینگ لیست و اینوویس ، شماره بارنامه و کارت شناسایی (پاسپورت) در مقصد الزامی است.

 

فریت هوایی بارهای مسافری به آلمان، ساده و بی دردسر

ارسال بار به آلمان برای افراد مقیم آلمان و همچنین دانشجویان و یا افراد دارای ویزای کار کاملا قانونی است و شامل مالیات به دولت آلمان نمیشود. به اصطلاح ارسال بارهای مسافری به کشور آلمان Free of Tax است.

هزینه ارسال بار به استرالیا به ازای هر کیلو چقدر است ؟

هزینه هر کیلو بار بسته به مقدار بار مسافر فرق می کند و در بازه های ۴۵ کیلو گرم , ۴۵ الی ۱۰۰ , ۱۰۰ الی ۳۰۰ و ۳۰۰ کیلو گرم به بالا تقسیم می شود . برای هر شهر استرالیا نیز قیمت متفاوت است : با ما تماس بگرید : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

 

بهترین روش ارسال بار به استرالیا کدام است ؟

ارسال بار هوایی مطمئن ترین روش برای ارسال بار مسافری به شهرهای استرالیا می باشد . بدون آسیب دیدگی و در سریعترین زمان بار شما ارسال می شود .

 

کمترین و بیشترین باری که می توانیم ارسال کنیم چقدر است ؟

کالا تجارت اسکان راه کمترین باری که قبول می کند ۴۵ کیلو گرم می باشد به غیر از این به هر میزان باری می توانید ارسال کنید : مبلمان , میز و صندلی , لوازم شخصی , …

کشور استرالیا یک کشور توسعه یافته در نیمکره جنوبی می باشد. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور جهان می باشد. پایتخت استرالیا شهر کانبرا است. در کشور استرالیا نخست وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس اداره کشور را در دست دارند.

دو شهر بزرگ استرالیا سیدنی و ملبورن می باشند. این کشور دارای مرز خاکی با کشور دیگری نیست و دور آنرا از شرق، اقیانوس آرام، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب اقیانوس هند و از شمال چندین دریا وخلی ج در برگرفته ‌است.

استرالیا همچنین سرزمین اصلی قاره اقیانوسیه به ‌شمار می‌آید که کوچک‌ ترین قاره دنیاست. استرالیا که همچون جزیره ‌ایبزرگ دراقیانوس آرام واقع شده، از نظر زمین ‌شناسی قدیمی ترین خشکی جهان به ‌شمار می‌آید.

کشور توسعه یافته استرالیا واقع در کوچکترین قاره جهان امکانات گسترده و تسهیلات قابل ملاحظه ای را برای مهاجران بخصوص مهاجران ایرانی و قشر تحصیل کرده در نظر گرفته است.

این امکانات شامل موقعیت های شغلی فراوان در مراکز صنعتی و پزشکی ، فرصت‌های تحصیلی‌ در دانشگاه‌های انگلیسی‌ زبان با رتبه‌های جهانی‌، امکان تجارت خارجی و صادرات به استرالیا و بسیاری موقعیت های رفاهی دیگر می‌باشد

استرالیا امکانات بسیار مناسبی برای مهاجران فراهم نموده است. به همین خاطر استرالیا مقصد و انتخاب نهایی برای بسیاری از ایرانیان به خصوص افراد تحصیلکرده می‌باشد.

ارسال بار به استرالیا‌ که در اصطلاح فریت بار به استرالیا نامیده میشود از رایج‌ ترین اقدامات مسافرین برای ارسال بارهای خود به استرالیا می‌باشد. معمولا مسافران باری که به استرالیا ارسال می کنند از وزن بار مجاز برای ارسال به استرالیا بیشتر می باشد مسافران اقدام به فرستادن وسایل خود قبل ازپرواز به صورت فریت بار به استرالیا میکنند.

فرآیند فریت بار به کانادا

فرآیند فریت بار به کانادا می‌تواند از طریق هوایی یا دریایی انجام شود که با توجه به نیاز اکثر مشتریان به ارسال سریع، معمولا جابه‌جایی هوایی محموله و کالا پیشنهاد می‌شود. ارسال دریایی بار به کانادا، با تحویل محموله در بنادر شهرها به طور مثال در بندر مونترال، ونکوور یا تورنتو امکان پذیر خواهد بود. اگر چه ارسال دریایی با هزینه‌های کمتری همراه است و به شکلی مقرون به صرفه می‌نماید؛ اما قطعا مدت زمان طولانی‌تری از زمان ارسال تا تحویل محموله در کانادا، به طول خواهد انجامید. فارغ از انتخاب مشتریان برای روش ارسال بار به کانادا، پس از تماس مشتری با شرکت و ثبت درخواست، اقدامات لازم انجام خواهد پذیرفت.

 

هزینه فریت بار به کانادا

با در نظر گرفتن نوسانات ارزی و عدم ثبات نرخ در این حوزه، شما می‌توانید جهت دریافت تعرفه ارسال بار به کانادا، با کارشناسان ما تماس گرفته و ضمن اعلام وزن بار مورد نظر خود، در خصوص هزینه ارسال، اطلاعات لازم را به دست بیاورید. به علاوه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهند کرد.

 

دریافت بار فریت شده در فرودگاه‌های شهرهای مختلف کانادا

زمانی که محموله شما در یکی از شهرها و فرودگاه‌های کشور کانادا به زمین نشست، یک بازه زمانی مشخص برای نگهداری رایگان آن در انبار فرودگاه وجود دارد و در صورتی که تاخیر بیشتر برای تحویل بار صورت بگیرد، مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود. به طور نمونه در فرودگاه شهر تورنتو، این زمان در حال حاضر 48 ساعته است. از این جهت توجه داشته باشید که حتما خود شما یا هر شخصی که قرار است محموله را در کشور کانادا و در شهر مقصد تحویل بگیرد، برای جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی نگهداری بار در انبار فرودگاه که معمولا هزینه قابل توجهی نیز خواهد بود، به موقع برای دریافت بار اقدام کند. به همین منظور لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:

 

مزیت استفاده از امکان فریت اضافه بار مسافری چیست؟

نکته 1:

هزینه نگهداری محموله در انبار فرودگاه، تابعی از وزن و حجم کالاهایی است که در انبار نگهداری می‌شوند. بدیهی است که بالاتر بودن وزن و حجم، موجب افزایش هزینه نگهداری خواهد شد.

 

نکته 2:

البته به هر ترتیب با مراجعه در بازه زمانی استاندارد نیز باید هزینه‌ای جزئی چند ده دلاری برای دریافت کردن قبض انبار و بارنامه پرداخت شود که در قیاس با مبلغ نگهداری اضافی بار در انبار فرودگاه، بسیار ناچیز است.

 

نکته 3:

در شرایطی که محموله مورد نظر شما بسیار بزرگ و دارای حجم و وزن زیادی باشد، حتی در صورت مراجعه در مدت زمان استاندارد اعلام شده، باید هزینه‌ای بابت جابه‌جایی آن که ممکن است توسط کارگر انسانی یا لیفتراک و سایر تجهیزات انجام گرفته باشد، بپردازید. (این هزینه در فرودگاه‌های کانادا و در زمان تحویل بار، دریافت خواهد شد.)

 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navak pendar

رنگ مو برای موی سفید

برای رنگ کردن موهای سفید رنگ موها و روش های مختلفی وجود دارد. در مطالب قبلی با روش هایی برای جلوگیری از سفید شدن موها و رنگ موی گیاهی برای موی سفید آشنا شدید در ادامه این مطلب انواع رنگ موی برای موهای سفید را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این رنگ موها مورد توجه تان قرار بگیرند.

 

مردانساژ برای رنگ کردن موهای سفید

اگر موهای سفید شما رنگ نمی گیرد می توانید از روش مردانساژ استفاده کنید. مردانساژ به معنای باز کردن پولک های موهای سفید است. اگر کمتر از ۲۰ درصد موهای شما سفید است می توانید مقداری از اکسیدان شماره دو را روی تارهای سفید موهای خود قرار دهید و بعد از گذشت ۱۵ دقیقه نم اکسیدان را با کمک پنبه بگیرید و موهایتان را رنگ کنید.

 

شامپو شیمیایی برای رنگ کردن موهای سفید

اگر بیشتر از ۲۰ درصد از موهای شما سفید است و می خواهید از رنگ موی روشن برای رنگ کردن مو سفید استفاده کنید باید عمل شامپو شیمیایی را روی موهای خود انجام دهید. شامپو شیمیایی دکلره قوی است که از قسمت ریشه تا نوک موها زده می شود و مدت زمان مکث برای شامپو شیمیایی نباید بیشتر از ۲۰ دقیقه طول بکشد. برای استفاده از این روش باید یک پیمانه شامپو را با یک پیمانه پودر دکلره و یک پیمانه اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید سپس مخلوط شامپو شیمیایی را روی همه قسمت های موهای خود بزنید و به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید و در طول این مدت زمان موهایتان را ماساژ دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده موها را آبکشی کنید و به خوبی خشک نمایید سپس رنگ مورد نظرتان را روی موها قرار دهید.

 

استفاده از دانه مصنوعی برای رنگ کردن موهای سفید

۱ درجه روشن تر از رنگ مورد نظرتان را بدون اینکه با اکسیدان ترکیب کنید درون ظرفی غیر فلزی بریزید و مخلوط رنگ را به کمک برس رنگ روی موهایتان بزنید و به مدت ۱۰ دقیقه صبر کنید و بدون اینکه موهایتان را بشویید همان رنگ را با اکسیدن شماره یک ترکیب نماید و روی موهایتان بزنید و به مدت ۳۰ دقیقه صبر کنید. از روش دانه مصنوعی می توانید برای موهای مش و یا دکلره شده و موهایی که رنگ پذیری آن ها پایین است استفاده کنید.

 

رنگ مو برای موهای سفید

موهایی که سفیدی با درصد بالایی دارند را قبل از رنگ کردن مو سفید ابتدا به مدت ۱۰ دقیقه با مقداری اکسیدان ماساژ دهید سپس از رنگ موهای دائمی برای پوشاندن موهای سفید استفاده کنید. برای رنگ کردن موهایی سفید ابتدا رنگ موهای شماره ۴ و ۵ از گروه N را با یکدیگر ترکیب کنید همچنین می توانید رنگ موهای شماره ۳ و ۴ گروه M را با یکدیگر ترکیب کنید و اکسیدان ۹ درصد را به مخلوط رنگ مو اضافه کنید و موهایتان را به ۴ قسمت تقسیم کنید سپس با کمک ترکیب رنگ ها موهایتان را رنگ بزنید و به مدت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه صبر کنید تا موهایتان به رنگ موی طبیعی و زیبایی برسد.

 

برای رنگ کردن موهای سفید بهتر است از چه رنگ موهایی استفاده شود؟

۱. هر سری رنگ مو از ۱ تا ۹ که شما بایستنی از شماره ۴ یا ۵ استفاده نمایید. ۲. رنگ موی طبیعی ۳. رنگ موی زیتونیرنگ موی زیتونی ۴. رنگ موهای طلایی ۵. اکسیدان شماره ۱ یا اکسیدان ۶ درصدرنگ مو طلایی

 

نکات مهم برای رنگ کردن موهای سفید

در هنگام رنگ کردن مو سفید پایه مو با رنگ مویی که انتخاب می کنید باید هماهنگ باشد. به عنوان مثال اگر موهای شما پایه ۷ را دارد باید بعد از عمل مردانساژ و یا شامپو شیمیایی موهایتان را با رنگ شماره ۷ رنگ بزنید.

برای رنگ کردن موهای سفید باید رنگ مو غلیظ باشد و با اکسیدان ۶ درصد تهیه شود و علاوه بر این بایستی موها را از قسمت جلوی سر رنگ بزنید زیرا سفیدی موها در این قسمت بیشتر است.

اگر موهای شما ۲۵ درصد از تارهایش سفید است باید از ۱/۴ رنگ اصلی بعلاوه ۳/۴ رنگ موی فانتزی به عنوان رنگ مو برای موهای سفید استفاده کنید.

اگر موهایتان دارای ۵۰ درصد تار سفید است باید از ۱/۲ رنگ اصلی بعلاوه ۱/۲ رنگ فانتزی به عنوان رنگ مو برای موهای سفید استفاده کنید.

اگر موهایتان دارای ۷۵ درصد تار سفید است باید از ۳/۴ رنگ اصلی بعلاوه ۱/۴ رنگ فانتزی به عنوان رنگ مو برای موهای سفید استفاده کنید.

اگر موهای شما ۲۰ درصد تار سفید دارد می توانید از انواع رنگ موی طبیعی و رنگ موی فانتزی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.

 

سفید شدن موهای سر یک اتفاق ناخوشایند برای خانم‌هاست که می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس آن‌ها شود. شناخت ترکیب رنگ مو برای موهای سفید به خانم‌ها این امکان را می‌دهد که بتوانند در منزل، موهای خود را رنگ کنند. خانم برای دریافت نتیجه بهتر باید بهترین مارک‌های رنگ مو را بشناسند، از این رو در این مقاله قصد معرفی بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید را داریم.

ترکیب رنگ مو اگر به درستی انتخاب شود، باعث ایجاد چهره جوان و زیبا خواهد شد. بنابراین خانم‌ها باید دقت زیادی را در انتخاب رنگ مو داشته باشند. در صورتی که دارای موهای سفید هستید و می‌خواهید از ترکیب رنگ موی مناسب برای رنگ کردن موهای سر خود استفاده کنید، بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

 

ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید

یکی از سوالات ذهنی خانم‌ها این است که برای موهای سفید چه رنگی خوبه ؟ پاسخ دادن به این سوال می‌تواند تا حدود زیادی دغدغه خانم‌ها در زمینه رنگ کردن موهای سفید را کاهش دهد. شیوه‌های مختلفی برای تهیه ترکیب رنگ مو برای موهای سفید وجود دارد که انتخاب هر شیوه متناسب با چهره و روحیات افراد قابل بررسی است. در ادامه به رنگ های مناسب برای موهای سفید اشاره خواهیم داشت:



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : navak pendar

آیا می توان موها را بدون دکلره رنگ کرد؟

بله، بدون دکلره هم می توان مو های خود را به رنگ های زیبا و جذابی درآورد. برای آشنایی با این رنگ ها و ترکیبات آن ها می توانید به متن مقاله مراجعه نمایید.

دکلره مو یا بلیچینگ، روشی است که در طی آن رنگدانه های مو، رنگ طبیعی خود را از دست می دهند و با این کار هر رنگی، مخصوصا رنگ مو روشن بدون دکلره را می توان روی مو پیاده کرد. هنگامی که رنگ انتخابی از رنگ اصلی مو، سه درجه روشن تر باشد، از دکلره برای روشن کردن پایه موها استفاده می کنند و سپس رنگ موردنظر را روی مو قرار می دهند.

دکلره با بی رنگ کردن موها، زمینه را برای اجرای رنگ جدید فراهم می کند. این عمل طی فرآیندی شیمیایی، رنگ را از مو جدا می کند و اگر دکلره را در مدت زمان طولانی روی مو قرار دهید، به آخرین پایه خود یعنی پایه ۱۰ می رسد و رنگ موها سفید می شوند.

دکلره علاوه بر از بین بردن رنگ تارهای مو، سبب از بین رفتن لایه بیرونی کوتیکول مو نیز می شود. با از بین رفتن لایه بیرونی کوتیکول مو، دکلره می تواند نفوذ بیشتری را درون مو داشته باشد. از همین رو استفاده از دکلره موجب خشکی و شکنندگی مو می شود. در پی خشک شدن، موها دچار وزی و موخوره می شوند. برای جلوگیری از مضرات دکلره، می توانید با مراجعه به صفحه پودر دکلره استادبیک ، پودر دکلره ای باکیفیت تهیه کنید. با تهیه جنس مرغوب و باکیفیت می توانید تا حدودی جلوی مضرات استفاده از دکلره را بگیرید.

 

آیا رنگ کردن مو بدون دکلره امکان پذیر است؟

برخی از طیف های رنگی مو نیازی به دکلره کردن ندارند. پس رنگ کردن مو بدون دکلره قابل انجام است. از همین رو برای رنگ کردن مو بدون استفاده از دکلره باید بدانید از چه طیف رنگی استفاده کنید. به طور کلی رنگ طبیعی مو که اکثرا تیره است، رنگ ها را به خوبی جذب نمی کند.

در برخی موارد مو، رنگ را نمی پذیرد. استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی مانند رنگ مو جدید بدون دکلره ، استفاده از رنگ موهای نامرغوب و بی کیفیت، ضخیم بودن موها، چرب بودن بیش از حد موی سر، تغییرات هورمونی ناشی از دوران قاعدگی یا شیردهی، خشکی و شکنندگی مو و عجله کردن در فرآیند رنگ مو از علل های رنگ نگرفتن مو می باشند.

 

راه های روشن کردن مو بدون دکلره

رنگ کردن مو بدون دکلره به دو روش امکان پذیر است. هر دو روش را در ادامه به طور کامل بررسی کردیم و در اختیار شما قرار دادیم.

 

روشن کردن مو با اکسیدان:

اکسیدان

 

یکی از روش های رنگ مو روشن بدون دکلره ، استفاده از اکسیدان است. این روش از آسان ترین روش ها برای روشن کردن مو بدون دکلره است. این ماده نقش مهمی را در روشن کردن مو بدون دکلره ایفا می کند. اکسیدان ها با درصد شناخته می شوند.

برای رنگ کردن موهای تیره و ضخیم تر، به اکسیدان هایی با درصد بالاتر نیاز دارید. برای مثال برای روشن کردن مو تا ۴ یا ۵ درجه بدون استفاده از دکلره، باید از اکسیدان هایی با درصد بالا استفاده کنید؛ مانند اکسیدان ۱۲ درصد. اکسیدان های ۳ و ۶ درصد برای یک درجه روشن کردن موها کاربرد دارند.

 

روشن کردن مو با رنگ مو:

برای روشن کردن مو با استفاده از رنگ، به رنگ موهای روشن کننده یا ۰۰ نیاز داریم. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین ترکیبات موجود در دکلره که سبب روشن شدن مو می شود، آمونیاک است. در رنگ موهای روشن کننده مقدار زیادی آمونیاک وجود دارد.

این موضوع باعث شده است که این رنگ ها بتوانند رنگدانه های مو را بدون وجود دکلره روشن کنند. برای رنگ مو بدون دکلره ، از ترکیب دو واحد رنگ موی روشن کننده ۰۰ و یک واحد اکسیدان ۱۲ درصد یا اکسیدان ولوم ۴۰ استفاده می کنند. بعد از مخلوط کردن این ترکیب، آن را روی مو قرار می دهید. با این ترکیب می توانید مو را تا ۵ درجه روشن کنید.

 

برای رنگ کردن مو بدون دکلره چه رنگ هایی را باید انتخاب کرد؟

برای رنگ کردن موها بدون استفاده از دکلره باید در انتخاب رنگ، دقت لازم را داشته باشید. همانطور که می دانید رنگ مو تکنیک های زیادی دارد. هر رنگی در هر تکنیک نتیجه خاص خود را دارد. برای آشنایی با تکنیک های مختلف مو، مقاله انواع تکنیک رنگ مو را مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()