نوشته شده توسط : navak pendar

درب اتوماتیک شیشه ای قوسی (منحنی)

درب های منحنی یا قوسی با فرم بسیار خاصی که دارند برای نمایش معماری ویژه در یک ساختمان بسیار کاربردی هستند. می توانید آن را به شکل دایره کامل (یا استوانه ای) و یا یک نیم دایره به کار ببرید. در حالت دایره کامل یک جفت از لت ها و پس از ورود به آن و نزدیک شدن به سنسور دوم، جفت دوم آن ها باز می گردد. نوع دیگری از این درب ها دارای سه لت است؛ دو لت ثابت و یک لت متحرک. این لت متحرک کاملا نیم دایره است و از یک سمت لت ثابت به سمت لت دیگر حرکت می کند.

 

موارد تاثیر گذار در قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

همانگونه که در شکل های پایین می بینید ، تمام این درب ها از دو جزء اصلی تشکیل شده اند.

اپراتور درب اتوماتیک

فریم و شیشه درب

شاسی کشی

حمل و نصب

کتیبه شیشه سکوریت

لوازم جانبی مانند باطری ups، قفل برقی و...

 ارتفاع استاندارد فریم درب اتوماتیک شیشه ای 220 سانتیمتر است. البته می توان ارتفاع درب اتومات را اندکی بیشتر گرفت ولی اگر ارتفاع را خیلی زیاد بگیریم ، در دراز مدت درب دچار خرابی می شود.

 

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مشخص شدن قیمت درب شیشه ای اتوماتیک به عوامل زیر بستگی دارد:

مهمترین عامل در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای انتخاب نوع پکیج می باشد. برندهای درب اتوماتیک هر کدام دارای مشخصات واحد خود بوده و اصولا قیمت را دو مولفه اصلی موتور و برد دستگاه مشخص می نماید، شما می توانید پکیج مناسب پروژه را با توجه به نیاز خود از جمله تعداد باز و بسته شدن درب، ارتفاع و سرعت مورد نیاز، امکانات لازم و گارانتی آن از بین پکیج های متنوع رامادُر انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

درب های اتوماتیک شیشه ای دارای انواع مختلف فریم می باشند. فریم ها در چندین مدل باریک و پهن، فابریک و غیر فابریک، رنگ الکترواستاتیک و یا رنگ پودری تولید می گردند. فریم ها می توانند به صورت کاور با ورق های استیل به رنگ های متنوع پوشانده شوند، فریم های با روکش استیل دارای قیمت زیادی بوده و از آن رو در مکان های خاص بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

 ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.

 تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است.

 ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل می شود.

 رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار است.

 

درب اتوماتیک شیشه ای

شما برای نصب درب اتوماتیک شیشه ای ، چندین میلیون هزینه می کنید؟ حتما قبل از سفارش به این امر توجه کرده اید که اگر شخص و یا شرکتی را برای خرید انتخاب می کنید، کاملا شناخته شده و یا رزومه قوی برای تکمیل کار شما داشته باشد تا در طول عمر استفاده از این درب ها دچار مشکل نشوید.

ما (رامادُر) روزانه با چندین مشتری روبرو می شویم که طرف قرارداد آنها (شرکت ها) به هیچ عنوان تعهدهای داده شده را انجام نمی دهند.

در این صفحه از درب اتوماتیک با موارد زیر آشنا می شوید:

درب اتوماتیک شیشه ایی

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

انواع درب شیشه ای

 

پس لازم و ضروری است که در صورت سفارش درب اتوماتیک شیشه ای به موارد زیر توجه نمائید:

حتما با شرکت های ثبت شده و واقعی قرارداد ببندید ( شاید در زمان ثبت سفارش هزینه بیشتری پرداخت می نمایید، ولی باور داشته باشید که این هزینه در طول زمان مورد استفاده به نفع شما خواهد بود.)

شرکت رامادُر با نصب بیش از 24 هزار پروژه و رزومه بسیار قوی، تضمین سالیان سال استفاده شما برای پکیج انتخابی است.

کافیست با مراجعه به شرکت رامادر و بازدید از نمونه های نصب شده با خیالی آسوده پکیج مناسب پروژه خود را انتخاب نمایید.

شرکت رامادر روزانه به ده ها مورد از پروژه های خود خدمات رسانی می کند و شما برای به دست آوردن اعتماد کافی، می توانید روزانه اسامی پروژه هایی که خدمات رسانی در آن صورت گرفته از کارشناسان ما دریافت کنید.

رامادر تمامی محصولات وارداتی را، خود و تمامی محصولات داخلی را به وسیله کارخانه های تولیدی خود تهیه می نماید و از این رو خدمات پس از فروش را به راحتی انجام می دهد.

ما درب اتوماتیک پروژه شما را بسیار سریع و ظرف 48 ساعت تحویل می دهیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1402 | نظرات ()